Week 282: 12-18 Februari 2018

Steven is nog enkele laatste zaken komen afwerken.

Onder de vensterbanken werd het pleisterwerk afgewerkt, dus konden we de convector van de TV hoek aankleden.

En de onderzijde van de plinten is gekit. VEEL METERS.


Voor de keuken zijn ook de toestellen besteld.

Wij gaan voor een eenvoudige oven. Niet omdat dit goedkoper is, maar gewoon omdat ik die snufjes totaal overbodig vind. Ik begrijp niet goed waarom ik tegen mijn oven moet kunnen zeggen dat ik 500 gram cake ga bakken. Ik zal zelf wel de temperatuur en tijd instellen...

Neff voor oven (Neff B3ACE2AN0), koelkast (Neff KI1813F30) en vaatwas (Neff S523I60X3E).
Dezelfde toestellen kan je krijgen in het gamma van Bosh of Siemens, alleen lag de vormgeving van de oven van Neff mij net iets meer.

Novy voor dampkap (Novy 6830) en kookplaat (Novy 1726).
De dampkap kan vanop de kookplaat bediend worden, wat ik wel handiger vind dan een afstandbediening (die toch maar kwijt geraakt.).

Voor microgolf (wat wij bijna niet gebruiken) houden we ons stand-alone toestel, daarvoor is er een kast met liftfront voorzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten