Ons occasiehuisje.

Er is nog heel wat werk aan...

2 opmerkingen:

  1. Goeie dag vooreerst proficiat met wat jullie reeds gerealiseerd hebben,
    Een van de elementen die mij werkelijk interesseren is Hoe hebben jullie tegen een bestaande muur toch de isolatie platen tegen uw eigen muur kunnen aantrekken of bevestigen?
    Al bij meerdere personen langs geweest en nog niet het echt bevredigende antwoord gekregen
    wat hoorden wij al met kleine spietjes werken die de isolatie zo tegen uw muur drukt, onmogelijk je moet dat nadien opspuiten, met speciale afstandhouders (maar achteraf was het dan toch niet mogelijk), de isolatie tegen de muur van je buur plakken, enz

    bij mij is het dus een rijhuis en ik wil mijzelf isoleren en niet de muren van mijn geburen (die natuurlijk voor de helft ook mijn muur is (gemeenschappelijke muur) maar die zijn nogal vochtig dus wil ik daarvan afblijven en bouw ik langs elke kant een eigen muur, MAAR ik wil tegen mijn eigen muur dat de isolatie goed vast zit.

    Hoe hebben jullie het gedaan ? en is dit goed gelukt en is dit op een gemakkelijke manier gelukt?

    ik had tot slot aan de volgende oplossing gedacht De muur wordt gestaag opgebouwd en telkens voldoende muur staat word er langs de binnenkant van de isoplaat lijm bevestigd die ik vervolgens tegen de muur druk met die spietjes die tijdelijk dienst doen als drukkingsmiddel om de isoplaten tegen de muur verlijmd te krijgen, rekening houdend dat ik dan nog wil werken met 2 geschrangde isoplaten zal het geen gemakkelijke klus worden en zoeken wij nog een betere oplossing?

    Hoe hebben jullie het gedaan met woordelijke uitleg, op wat moet ik letten, stapsgewijs want ik ben een beginner, en is het gelukt op een makkelijke mannier, (eventueel aangevuld met foto's) van harte dank Frank S (stuur een smske naar 0485353001 dan stuur ik jullie mijn e-mail adres. van harte dank bij voorbaat Frank S

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kan het zien in deze blogpost:
      http://occasiehuisje.blogspot.be/2015/03/week-129-9-15-maart.html
      Met 2 geschrankte platen wordt dit natuurlijk nog wel moeilijker... Maar wel doenbaar denk ik.
      Succes!

      Verwijderen